بسم الله الرحمن الرحیم

گاه،گاهی بیادت غزلی میخوانم تا نگویی که دلم غافل ازان عهد و وفاست...


دلم انگاری گرفته، قد بغض یا کریما

عصر جمعه توی ایوون، می شینم مثل قدیما

تو دلم می گم آقا جون، تو مرادی من مریدم

من به اندازه وسعم، طعم عشقتو چشیدم

کاشکی از قطره اشکت، کمی آبرو بگیرم

یعنی تو چشمه چشمات، با نگات وضو بگیرم

برای لحظه دیدار، از قدیما نقشه داشتم

یه دونه هدیه ناچیز، واسه تو کنار گذاشتم

یادمه یکی بهم گفت، هرکی تنهاست توی دنیا

یه دونه نامه خوش خط، بنویسه واسه آقا

کاغذ نامه رو بعدش، توی رودخونه بریزه

بنویسه واسه مولاش، خاطرت خیلی عزیزه

خاطرت خیلی عزیزه...



نظرات شما عزیزان:

آنتی دجال
ساعت20:15---21 شهريور 1391
سلام
من یه گنجینه عکس ارزشی راه انداختم
که در نوع خودش اولینه
لطفا اسم لینک سایتم رو از آنتی دجال
به اولین گنجینه عکس ارزشی یا گنجینه عکس ارزشی
تغییر بده ممنون از آهنگت راستی یه سر هم به ما بزن


shamsa
ساعت19:39---21 تير 1391
سلام ، لطف دارین،مرسییییییییییییی.


shamsa
ساعت19:38---21 تير 1391
سلام
لطف دارین
مرسییییییییییییی.


shamsa
ساعت19:47---17 تير 1391
با سلام و احترام
ولادت گل هستی ، حضرت مهدی عج بر محبان و عاشقان آن حضرت تیریک عرض می نمایم.
پیوندین روزانه ، باعث خوشحالی است. اما از سوی شما قطعی نمی شود؟؟!!!
موفق باشین


shamsa
ساعت19:44---17 تير 1391
سلام


shamsa
ساعت19:44---17 تير 1391
سلام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :